ERTMS – Norges største digitaliseringsprosjekt
Siemens Mobility er inne i en rivende utvikling og vekst, der vi gjennom vår teknologi, kompetanse og løsninger skal gjøre det enklere og mer attraktivt å velge kollektivt og bidra til smartere og mer effektiv mobilitet i samfunnet. Tog og kollektivtransport spiller en avgjørende rolle i det grønne skiftet, og Siemens Mobility er forpliktet til å være en viktig bidragsyter for økt kapasitet og punktlighet i kollektivtransporten. Vår misjon Transform mobility for everyone er drevet av ønsket om å skape en bærekraftig fremtid ved å tilby digitale og fremtidsrettede løsninger som virkelig endrer hverdagen både for våre kunder og alle de reisende.
ERTMS er Norges største digitaliseringsprosjekt og en av de viktigste datafabrikkene i Norge. Dette innebærer installasjon, test og idriftsettelse av signalutstyr på hele det norske jernbanen...