Ridesenteret i Rauland går inn i ei ny epoke med Vinje Kommune som eigar. I planen heiter det; -Ridesenteret skal utviklast som ein varig og profesjonell institusjon med eit breitt samfunnsoppdrag. Verksemda skal gjennom bruk av hest og rideaktivitetar vere ein aktiv medspelar i arbeidet med livskvalitet, helse, kulturformidling og berekraftig lokalsamfunnsutvikling.-
Til å delta i denne spennande utviklinga søkjer vi ein medarbeidar som ønskjer å vere med på å utvikle og bygge opp eit framtidsretta tilbod i tråd med Vinje kommune sine planar for ridesenteret. Den rette kandidaten vil få moglegheit til å bidra aktivt i utviklinga av tenester innan hesteassisterte aktiviteter og generell tradisjonell rideundervisning